Friday 11 November 2011

ONCE in a MILLENNIUM

Salam,
Actually dah lama aku tunggu saat untuk buat comeback stage kat blog aku ni,blog yang lama aku sudah lupuskan disebabkan terlalu banyak sawang dengan elemen yang memalukan dan tidak berkualiti(+dikutuk hebat oleh adik-adik aku)
So,
setelah aku google beberapa tarikh yang sesuai dan memandangkan berapa puluh ribu bayi akan lahir dan dipaksa menetas di dunia hari ini oleh ibu bapa mereka,tidak kurang juga yang meninggal dunia hari ini..ditambah pula ramai pasangan yang akan mendirikan rumah tangga dengan hantaran kahwin yang menggunakan satu angka....


dengan ini..
pada hari Jumaat yang juga penghulu segala hari,
disytiharkan blog ak sudah di REBORNkan...
jenjejeeeeenngggg!!!



Harapan aku agar blog ni menjadi titik permulaan(dah berapa banyak titik dah) bagi aku yang baru nak berjinakjinak dalam pentas blog ni,semoga apa yang diutarakan dalam blog aku yang agak panik ini dapatlah kita sama2 share dan bertukar-tukar pendapat dalam apa jua bahan yang ingin dikongsikan bersama...=)


gambaq:credits to google..dan aku sendiri..=)

No comments:

Post a Comment

terasa PANIC dan terus Comment....